ett tecken från ovan

Mp3n klingar the push med kashmir och jag njuter mer eller mindre utav det längsta bak i taxin. Eller bilen. Längst bak iallafall. Kollar upp. Kasper drar igång med "the push... and the shock" och på himlen visar sig en människolik figur.. med horn. Som en stenbock. som jag. Kanske var det ett tecken från ovan? Kanske var det något speciellt med "the push".. Kanske var det bara molnen som förenat sig med fullmånen en vanlig lördagskväll.. Vad vet jag?

Släktträffen i köping var nog en av de bästa. Alla befann sig hos farmor och det var liv och rörelse. Skratta igenom mig de 7 timmarna. Gick faktiskt snabbare än vad jag trott. Vad jag skratta åt är mycket. Kan inte nämna allt. Dock en speciell sak, en speciell sak som jag med själ och hjärta hoppas inträffar.

Jag hade förväntat mig att Sophie skulle höra av sig.. men det har hon inte gjort. Tror jag ska kolla på greek nu! Och på Biancas födelsedag, 24 november, börjar ju beverly hills, påtal om serier.

Godnatt
imorgon är det söndag
usch


Mina ögon är inte lika gröna idag

Kommentarer
Postat av: alicia

Du har fina ögon!

2008-11-16 @ 10:57:12
URL: http://sjuttiofem.blogg.se/
Postat av: alicia

Sv: Ja, det är jättekul! Händer idag då?

2008-11-16 @ 11:06:34
URL: http://sjuttiofem.blogg.se/
Postat av: alicia

Sv; Okej, lycka till med dina tal!

Jag ska träffa några vänner!

2008-11-16 @ 11:14:18
URL: http://sjuttiofem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0