Goodmorning miss sunshine

Vilken härlig morgon, intesant?

Solen skiner. Det är minusgrader.
Underbart väder! Om jag hade haft min kamera så skulle jag fotat idag, men nu har min far lånat den. Han ska fota lägenheten eftersom vi snart ska flytta! =)

Snart ska jag iväg på stresshantering som skolan, idrotten, har anordnat. Hoppas det ger effekt. Ska bli skönt att slappna av litegrann!

Försöker svara så gott jag kan på kommentarerna. Är absolut inte van vid sånhär aktivitet, men det är super kul! =D
Hörs senare
Puss Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha , du kan få två styckna sylar om du vill!!

2008-11-19 @ 10:06:06
Postat av: Sara Cederborg

Tackar tackar.. anonym

2008-11-19 @ 16:53:14
URL: http://projectstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0