Imorgon är det helg

Okey!


Hej

Äntligen hemma. Det var en lång dag i skolan, men inte så jobbig. Har ju börjat
läst webbdeign nu. Det är kul så länge det går bra, och än så länge gör de det.
Efter skolan svängde jag förbi H&M och kollade på lite grejer. Det var ju klubbdag idag,
vilket innebär 10% på allt i butiken. Det ända jag köpte var dock lösögonfransar.
Mötte också upp min kompis Sophie. Det blev inte så långvarig visit då vi både åkte hem
på en gång nästan.


Se vilket fint service-set (stavning?) jag hittat! Det är från Lagerhouse och finns i rosa, lila och
svart. Riktigt gulligt tyckte jag, så från och med idag önskar jag mig detta i julklapp!
 



Internet har inte fungerat sen jag kom hem så det är därför jag bloggar nu, lite senare.
Sanningen är den att jag skrev faktiskt ner dethär i Word, då jag insåg att internet krånglade!
Smart jag var.

Nu ska jag ta tag i dagens sysslor:

- Städa mitt rum
- Påbörja en uppsats i psykologi
- Duscha
- Äta mat (spagetti & köttfärsås)
- Slå in presenter och julklappar

Ha en skön kväll!
Imorgon är det helg :)
Pusskram


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Svar: Åh, mysigt :) Denna mur är dock ifrån Teneriffa, så jag antar att det finns liknande överallt.



Kram

2008-11-27 @ 20:15:25
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Postat av: silly

jag älskar bilden på din header! den ser såå rik ut, men ändå mystisk, skit sexig :D

2008-11-27 @ 20:21:48
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0