Let it snow, let it snow, let it snow

Cyklar. Känner en regndroppe, eller något liknande. Droppar på min näsa. Jag blir blöt.
Två sekunder senare möter jag världens snöstorm. Nästan. En flinga, två flingor, femtio flingor piskas mot mitt ansikte, och mot min kropp. Snöflingor. Det blir vitt.

Let it snow, let it snow, let it snow.

Snön verkligen vräker ner idag igen. Så himla mysigt och fint. Och kallt.

Idag blev nästan halva klassen utskickade från engelskalektionen då dom glömt sina häften i engelska nationella, som vi ska ha imorgon. Uppsatsdelen.
Är det rättvist?
Jag hade lyckligtvis med mig mitt häfte så det skadade inte mig.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Här uppe i norr har vi redan fått mkt snö, nästan 1 dm!! ;-)

2008-11-19 @ 15:09:05
Postat av: Revin

Vart bor du - där det snöar så mycket? :) Och vilken klass går du i?



Jaadu.. idag är det bra. Är nöjd med min nya illustration som är upplagd nu senast på bloggen (du kanske såg den?:)) och så skrev jag äntligen klart ett bra CV - så jag kan dra iväg det i min ansökan!

2008-11-19 @ 15:11:16
URL: http://revin.blogg.se/
Postat av: Revin

SV: Taack!:)



Ah.. trodde du bodde i norr jag ! ^-^ ja.. de snöade här i Stockholm där jag bor också för nån dag sen.. men det försvann snabbt!



Nu jävlar ska jag på vattengympa!

2008-11-19 @ 16:47:22
URL: http://revin.blogg.se/
Postat av: kajsa :]

jo tack =) du med!

2008-11-19 @ 17:20:48
URL: http://ksundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0