Morgondagen fredag

Imorgon är det fredag. Visst går veckorna snabbt? Himla snabbt tycker jag, och det är skönt.

Morgondagen kommer innebära en lektion i skolan. Sedan kommer jag och emelie befinna oss i ljushallen i vår skola. Ljushallen är som en samlingsal eller vad man nu ska kalla det. Vilket som, där ska vi sitta och arbeta med vårt projektarbete, dvs bloggen och lite annat. Vi tänkte också passa på att fota streetstyle just i ljushallen. Så det blir kanske inte riktigt "streetstyle" menmen.. Vi kommer iallafall finnas där. Lite vi ska jobba med är, vad jag just kom på, ett nytt schema till bloggen då vårt går ut denna vecka? Sedan loggboken. Jag har iallafall helt glömt bort den.

Kl 13.00 ska vi på ett möte med våran projektledare Pelle där vi ska planera och gå igenom lite utav det kommande uppgifterna samt klara upp hela grejen då det känns lite luddigt.

Nu tänkte jag kolla på "du är vad du äter" tillsammans med mamma. Det skulle handla om en hel familj denna gång, intressant! Till det har vi iallafall köpt glass. Gott och vilket samvete man kommer ha då man ska kolla på det programmet.


Kommentarer
Postat av: Mia

då vet jag :) och inte visste jag att någon mer än jag brukade käka onyttigt till såna där program! :)

2008-11-06 @ 20:16:56
URL: http://lejonstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0