nyktert och tråkigt

Godnatt
Sov gott

Kvällen kan beskrivas med flera ord. Väljer dock dessa två: nyktert och tråkigt.
Inget emot att vara nykter en lördagkväll. Absolut inte, därimot känner jag en tveksamhet mot nykterier på en hejdundrande fest var alla är i dimman, förutom jag, chaufören, nykteristen. Jag stod för skjutsen. "Halloween-festen" var helt okej. Om jag ska vara ärlig så hade jag tråkigt, men det har sina anledningar säkert också. Spelade x-box yey! Drack cola yey! Åt choklad medans resterande ungdommar blandar groggar och dansar i screammasker.
Trött och sliten vira jag runt i västerås i två timmar också. Skjuts dit och skjuts hit. Hoppas jag får pengar av andreas!!

Happ, min första gång som "fylleskaffis" är nu tagen. He he he.. känns faktiskt ganska bra att svara "Alkohol?" "Nej, tyvärr.. jag kör" Klockan är 03.00

Godnatt
Sov gott


Kommentarer
Postat av: Anna

vad vuxen du måste ha kännt dej sara :P

2008-11-02 @ 16:57:40
URL: http://annalundqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0