Onsdag

..och så var man hemma! Så skönt att komma hem tidigt. Då har man hela dagen framför sig känns det som, men ändå så gör man ingenting vettigt. Älskart!

Nationella i svenska B idag gick helt okej faktiskt. Satt i två timmar och skrev om reklam. Maddonas kampanj med H&M var något jag berörde mest. Nu är det gjort och känns skönt att man inte kan göra om det.

Så, vad ska man hitta på resten av dagen då? Tog ut pengar då jag tänkte köpa ett linne på stan, men det hittade jag inte. Synd. Ska försöka fixa lite i mitt rum kanske, sedan sola? Solariumet ligger ju bara en trappa ner.. i källan, så det är ju inte så jobbigt på den fronten iallafall!

Uppdaterar senare.
Xoxo
Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0