Röda korset bjöd på bullar och kaffe.. tror jag

Skolan idag har gått snabbt som jag tycker att den gör nästan hela tiden?

Imorgon är det nationella provet uppsatts delen i Svenska som gäller. Ska ju repa ikväll så tänkte passa på att handla lite vindruvor och en dricka tills morgondagen innan. Ska bli så himla jobbigt. Fem timmar i aulan utan rast, utan lunch. Fem timmar svenska med temat "intryck och avtryck". Inte får man lyssna på musik heller.

Idag, den 11 november, öpnades rödas korset efter cirka en veckas renovering. Till öppningen skulle dom bjuda på bullar och kaffe. Då det var lite oklart så sket vi det. Kändes riktigt lågt att fråga om det var gratis när  det egentligen bara kostar fem kronor.
Gjorde inga fynd iallafall men den dagen kommer snart. Bodil följde med mig på en CV-vandring genom stan. Två cv:n blev jag av med. Dock så ser det ändå ganska mörkt ut detta år.

Ska plugga lite nu sen åka iväg. Hörs senare

Kommentarer
Postat av: josefinn

haha ofta?

det är då säkert en av hundra saker jag inte har hört haha men ofta?

isf tack så mkt då ska väll jag inte slinga hihi!

huuuugssss

2008-11-11 @ 16:19:04
URL: http://josefinborgenfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0