Solklart väder och champagne, det går an!

Gårdagen, eller ja kvällen, var riktigt rolig. Kvällen startades hemma hos stina där även flera andra trevliga tjejer var. Drack lite och åt snacks osv. Lärde även ut jumpstyle dansen till freefall som Sandra lärt mig från början. En riktig hit!
Efter någon timme tog vi bussen till Cityrelaxen i Köping. Där var det fest. Kim, Jesper och Jesper fyllde 20 år och vi var där för att fira dom. Gratulerar, gratulerar.

De flesta satt i poolen och chilla, jag befann mig i polen en gång, en ända gång. Det var blött och kändes lite konstigt att sitta i en kinesisk varmvatten pool och festa. Men skönt. Oja! Hängde för det mesta i "cigarrrummet" och framför pianot. Det bjöds på italienskspecialitet (pizza) och bål. En hel grym kväll helt enkelt!


Förfest hos Stina


Glad Sara samt Sofie på vift


Folk i poolen

Fler bilder finns på min bilddagbok --> grillsp1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0