som om jag var sju år

tänk om tänk.. tänk om det var bättre förr? hehe

Nej men jag kände mig som sju år för cirka 4 minuter sedan. Både farmor och mormor undrade vad jag önskade mig i julklapp så jag skrev en liten önskelista! Fyra A4, haha skoja. Allt jag önskar mig, eller allt jag snarare skulle behöva är så dyrt..

- En systemkamera
- En ny laptop
- Bra joggingskor
- Pianolektioner (ja det är sant, fett coolt om man kunde)
- Bra hörlurar (sånna som bianca och jois, vad heter dom?)
- Halsband med ett klockur
- Någon flashig mp3-spelare
- Glasögon med plastglas
- Hårddisk eller minne där jag kan lagra bilder, musik osv..




Märks det att jag gillar tekniska prylar?

Kommentarer
Postat av: andreas

Fin blogg ! Hur hittade du min ?

2008-11-05 @ 21:31:34
URL: http://andreasmrhard.blogg.se/
Postat av: Mia

ja, jag hoppas oxå att jag ser på idol på fredag. fast om jag är i v-ås blire svårt för jag har ingen tv än...

2008-11-05 @ 21:48:57
URL: http://lejonstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0