Söndag, igen

Tid, du är dig inte lik. Fy för snabba helger! Dom går alldeles för snabbt, och idag är det söndag igen. Det betyder att jag måste plugga inför morgondagen samt städa mitt rum.

Igår när jag skulle åka iväg till Sophie så var det en "man" som gjorde min dag. Det har hänt förr, på väg till kungsör med bussen. Jag pratar alltså om busschauförrn. Är så trött på alla gnälliga äldre tanter och farbröder som sitter bakom ratten och ger en allmänt sur stämning. Därimot, gårdagens busschauförr, linje 91 mot gideonsberg runt sju, gjorde verkligen min dag. Han var ung (kanske runt 30), han var glad, han var trevlig. Han gjorde min dag! Fler utav han behövs på Västerås bussar, verkligen! Har du känt att någon verkligen gjort din dag någongång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0