Spännande.. och så förbannat dyrt!

Jag äter chips och jag äter godis och dricker cola alldeles för mycket. Utöver det har jag ett inflamerat knä. Jag kom precis på att om mindre än 1 månad har vi bal. Hoppas klänningen går på.

Detdär slog mig just precis. Jag har inte tänkt de senaste veckorna. Dagarna flyger förbi. Den 13 december är det julbal, och jar har hyrt en klänning. Jag kan inte träna pågrund av det förbannade knät och då kan jag ju absolut inte "unna" mig massa godsaker heller. Vad ska jag göra?!

Jag ser ivarjefall fram emot balen. Jag och bianca ska snart om två veckor till Ursulas festkläder i Västerås och prova våra klänningar och justera dom litegrann. Spännande.. och så förbannat dyrt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0