The magic numbers gör julkonsert

.. i Sverige!! .. i Stockholm!

Alltså denna höst/vinter är så sjukt planerad i musikvärlden. Speciellt för mig, och för oss "indie-pop" musik-älskare. Eller något sånt.

Coldplay var här. MGMT var här. Anna Ternheim släpper nytt. Johnossi ger sig ut på turné, lika så Håkan hellström. Coldplay släpper yttligare nytt efter årskiftet. Kashmir jobbar i studion. Parken och Markus krunegård växer till liv och gör succé! Keane väntar i globen och the magic numbers gör julkonsert.

Jag läste det i tidningen idag då dom försökt tryck ihop det längst ner i andra delen av Vlt. Kan det var sida 8 kanske. En liten, liten notiz. "The magic number gör julkonsert". Datumet. Var det 19december? Minnet sviker på den fronten. Någonstans runt där.

Vad menar dom? Ska tvillingparen ta till rejält och spela "we wish you a merry christmas" eller blir det typ "take a chance". Idén låter otroligt lockande. Om man ändå hade pengar..




Kommentarer
Postat av: josefin

svar:

haha den tidninge vill jag ha-

nej men ialfall coolt :)

pöss

2008-11-11 @ 20:45:10
URL: http://josefinborgenfalk.blogg.se/
Postat av: josefin

svar:

haha den tidninge vill jag ha-

nej men ialfall coolt :)

pöss

2008-11-11 @ 20:45:33
URL: http://josefinborgenfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0