Vilka fynd

Igår när jag var på Ica Maxi svängde jag förbi sminkavdelningen. Där hitta jag några intressanta copy-parfymer för både män och kvinnor. Yes, kopior var det på sätt och vis. Varje parfym, fanns cirka 6 olika, påminde om en känd parfym till lukten. Dom kostade bara 79 kronor styck, och ja, priset har betydelse så dom är kanske inte världens bästa. Köpte iallafall med mig hem en som påminde om "Amor Amor". Någon som har den? Jag tyckte att den luktade gott och en fungerade bra idag då jag använde den till skolan.


                                            Brave Heart, Paris

Då jag sen idag efter skolan gick på stan ett tag för att invänta Sophie så hittade jag en super fin blues(stavning?) från H&M. Jag hade en rabatt kupong på 50 kronor så tänkte utnyttja den. Då jag till min förvåning märkte en foundation fläck på plaggen (till ming förvåning, det är alltid det på H&M) så klagade jag och fick yttligare rabatt. Från 249 kronor kom jag tillslut ner till 179 kornor, vilket klipp! Fläcken gick dessutom bort med hjälp av gall-tvål som vi hade här hemma. Påtal om H&M, visst har dom ändrad desigen på deras Shop online? http://shop.hm.com/se

Blus
                                 Blues från H&M, 249 kronor

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: oooja, att han är! :)

2008-11-03 @ 19:53:01
URL: http://sofiaholgersson.blogg.se/
Postat av: Mia

pluggar betendevetenskap, än är det inte kul, men det är iaf intressant, haha... nått att göra medan man försöker komma på vad man vill bli när man blir "stor"

2008-11-03 @ 21:26:01
URL: http://lejonstrand.blogg.se/
Postat av: the king

jaa sara jag har den RIKTIGA parfymen!!!! hahaha;

2008-11-04 @ 18:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0