visst går det fort?

Imorgon är det redan 1 december. Tiden går så fort när man har kul.
Jag vet, nu kommer dethär "nyår-kolla tillbaka på året" snacket lite tidigt, men år 2008 har verkligen var ett av de bästa åren.

Jag vart arton, vilka möjligheter va?!
Jag föll för kärleken och vandra på rosa moln, men jag föll även tillbaka.
Jag sommarjobbade INTE, utan klarade igenom sommarn ändå.
Jag utvecklade min vänskapkrets enormt. Gamla vänner kom tillbaka och nya och starkare band knöts med mina kära tjejer från klassen.
Jag har upplevt ett av de bästa musik-åren någonsin.
Men framförallt så känner jag att jag mognat något så otroligt. Trot eller ej, men fan va år 2008 har vart givande.

Imorgon är det redan 1 december.. fan va tiden går fort när man har kul.

Ellinors 18årsdag i bilder:

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0