Crosstrainer

Crosstrainer

Vaknade utav att min katt väckte mig. Ahapp, begav mig ner och drog 2.5 km på crosstrainen iställer för att ligga och dega i sängen. Det var väl inte så långt eller intensivt, men det motsvarar cirka 1 varv i råbyspåret som slingrar sig här i trakterna.

Nu är jag ganska utmattad, höhö. Konditionen är verkligen inte på topp? Någon som provat crosstrainat förut? Det är ganska jobbigt faktiskt. Tänkte ta en lång dusch nu och sedan äta lite frukost. På eftermiddagen ska jag äta mat på stan med min far och bror, efteråt blir det repning! :D


Kommentarer
Postat av: Linda

sv: precis, och det är det som är så j*vla tråkigt :( jag läser en blogg för innehållet, inte för att den ska få besökare lixom :S

2008-10-30 @ 10:44:39
URL: http://undergroound.blogg.se/
Postat av: Lisa

nu blev jag sugen på att träna :)

2008-10-30 @ 11:22:06
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0