för skön dag

Idag vaknade jag upp vid nio, då jag faktiskt pluggade lite till prov. Lagade mat och solade hann jag också med. Vid 1 började dagen på riktigt. Josefin och sandra kommer och plockar upp mig.. åkte nog runt hela stan tror ja då selina och johanna också skulle bli uppblockade, glömda plånböcker, ärenden och lite annat. Efter cirka 1,5 h var vi påväg ut ur stan.

Humelsta var destinationen. Den godis affärn har ju så sjukt mycket godis! Efteråt helt plötsligt befann vi oss i enköping. "Cruisa" runt där säkert över två timmar. Det var nog det roligaste jag någonsin vart med om. "hejsaan, vet ni vart hamnen ligger?". Drygade med folk genom att fråga efter ställen samtidigt som vi använde "sthlm-stekar-dialekt".. eller det var snarare selina och josefin som fick stå för snacket. Riktigt roligt vilket som!

Destination unknown. Åkte runt ganska mycket, lite till. Lite till igen. Och nu helt plötsligt är klockan sju. Det har vart en lång dag, men en rolig en! Ikväll är det iallafall idol.. och kanske ängsötripp senare! Kram Sara

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0