Det är väl allt för underligt

Man känner väll lite press!

Hej, gokväll!
Idag har tre funderinga slagit mig hårt. Eller, funderingar och funderingar, mer spekulationer om hur saker är.
Det första som skedde i skolan, fast slog mig ja nyss, är att igår under lunchen har jag ett svagt minne av att jag och selina samtalde och jag sa "ja, men idag börjar mitt nyttiga liv". 1. Hur många gånger har man inte sagt det? 2. Jag köpte choklad idag under lunchrasten. Alltså.. det är inte det att  jag trotsar mina tankar, jag glömmer! Hade inte mitt nya liv alls i tanken idag. Vilket som så kom jag på mig senare på eftermiddagen så, funderar på att ha en påminelse i min mobil "nyttig liv" typ.. Hoppas det hjälper! ha.. Påtal om påminelse i mobilen så har jag som väckarklocka en signal samt bild på vår bil med undertexten "ny dag nya förhoppningar". Förhoppningar om att körkortet ska komma med cornflakespaketet vilken dag som helst.

Det andra som slog mig var att jag uppskattar joggingskor så himla mycket! En hel dag med klackskor kändes inte så tufft. Faktiskt inte. Utan själva "uppskattningen" utav att använda ett par rejäla skor kom inte förrens nu ikväll då jag vandrade över till mormor. Så, tummen upp för adidas joggingskor"
    Sist men inte minst så kom jag på hur snabbt det blir mörkt. Det har hänt flera kvällar. "Man går in på ica, 5 minuter senare kommer man ut, och det är kolsvart!" Japp, det är tragiskt. Men mysigt! Tänkte mest att det är tragiskt att man gå in på ica så många kvällar.

Happ hopp vad ska man dra för slutsatser av dethär då. Det nyttiga livet kommer aldrig börja föränn man inser att det ska börja och man kommer aldrig förstå vad pain än förens man förstår var bekvämt är. Sen också att jag bidrar nog mest till ica sjöhagen av de flesta konsumenter där. Inom godis och chips-fronten dårå!
Sara, projectstyle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0