Emelie

Okej jag har som Sara nämde tidigare vart nervös över den här stunden typ hela dagen, jag vet inte varför. Eller jo det gör jag, jag har nämligen föreställt mig att vi mitt från ingenstans ska få typ 1534 läsare, minst och alla kommer klaga på min stavning och ja allt som skulle kunna vara fel. 

Men nu till saken, vem är jag? Och varför gör jag det här? Jo mitt namn är Emelie och jag är 18 år jag brukade spela fotboll på fritiden men så är det bara inte längre, lite tråkigt är det fotboll är ju kul, men så kände jag tyvärr inte på träningarna. Annars så är jag med mina vänner och min pojkvän, jag ska snart börja träna igen, gymma kanske? Jag vet inte vad men träna måste jag göra för annars så fungerar jag inte. Jag gillar också att baka när jag har tid över och att sy. Jag gillar att skapa saker och se resultat, att jag själv har åstakommit något som går att se och ta på. 

Och nu till varför jag gör det här, jo det kan verka en aning ytligt men jag tycker verkligen om kläder, skor, väskor, smycket och streetstyle så på nått sätt kändes det ganska så självklart att min projektarbete skulle handla om något sånt. För för mig är kläder inte bara något man har på kroppen för att slippa frysa, det är ett intresse. 

Vi ska försöka bjuda på lite bilder på våra egna personliga klädstilar. Nu är det så att jag inte har några speciellt nya bilder men så här såg jag ut förra vintern:

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0