Fönstershoppa på H&M shop online

Denna dag unnade jag mig lite shopping. Fönstershopping. Efter en hård dag, massa teori och historia plugg så anser jag att jag har förtjänat det!

298 kronor dit, 198 krnor dit, 59:50 dit och hit och dit! Det är H&M



Frågan är nu, var det verkligen värt all denna fönstershopping? Man mår ju bara ännu mer sämre nu när man icke har pengar. Det är inte lätt när det är svårt. Det är ganska logiskt.


Som tröst tänkte jag åka förbi mormor och morfar och kolla om min mormor blivit klar med koftan hon stickar åt mig! Garn är dyrt, det tar tid, det är personligt! Bättre än H&M på långa vägar.. i en viss grad. På tisdag flödar pengar in.. ett helt studiebidrag. Yes, det kommer man ju långt på. Not

Godkväll, en liten uppdatering kommer, jag lovar, senare, efter eller innan heroes! Sarizzle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0