gratis, det gillar jag

Igår var jag, som jag skrev, hos min mormor och morfar. Vi tog det rejält lungt.. kollade på min halv stickade tröja, som ser ut att ta ett bra tag =< käka choklad och drack cola. Det är ungefär som dåtidens mjölk och bullar.

Mormor hade precis rensat garderoben så jag fick med mig massa "skit" hem. Gratis, det gillar jag. Det är kläder när det är som bäst, nästan! Här är lite utav vad jag kom hem med..


Två gråa kavajer/kappor. En höst, en lite mer vintrig.


..och en rutig kjol!

Ikväll hoppas jag verkligen att det är heroer.. annars blir jag riktigt besviken :( Kom hem runt 5 idag då jag åkte buss hem från skolan. Sen dess har jag läst lite history och grubblat över samhäll's uppsatsten som fortfarande står som en frågetecken. Imorgon väntas pizza hut tävling av de få som ska vara med. Kul, och framförallt gott! Efteråt blir det planering tillsammans med emelie om just dethär som jag gör nu.. Bloggar. Adios amigos Sara C

Kommentarer
Postat av: bianca

fina grejor mormor fiskat fram:D:D

2008-09-26 @ 19:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0