lördag it is

Nyss vaknat och har precis fixat mig litegrann. Klockan tickar 09.44. Det är tidigt?
Idag ska jag iväg någonstans med min kära mormor. Vi vet inte vart riktigt, kanske stan eller något liknande. Senare ikväll väntas bingolotto! Herregud, det var ju inte igår man spelade det direkt. Fascinerande. Ni får hålla tummarna för mig att jag vinner lite pengar! Eller en bil vore ju inte helt fel heller..
Vilket som så blir det en hel dag med min mormor och morfar. Det ska bli trevligt. Jag kommer altså troligtvis inte uppdatera så mycket från mig idag.

Hoppas alla får en trevlig helg! Kan ju uppmuntra, eller nermuntra? om att det är mindre än 3 månader kvar till julafton.
Sara "sarizzle" Cederborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0