Plugg måndag

Idag har varit dagen då allt tråkigt ska göras. Idag har jag var i skolan precis som Sara från 08.10-17.00 efter det drog jag hem och städade klart rummet (varför tar det 3 dagar att städa men 3 minuter att stöka till?) efter att jag cleanat klart gjorde N mig sällskap eller ja han satte sig framför datorn och kollade på film medans jag pluggade vilket jag har gjort fram tills nu. Fast tekniskt sett så pluggar jag fortfarande eftersom att det här är ett skolarbete :p

Imorgon blir en väldigt stressig dag kolla bara:
Skola 08.00-14.30 (btw vi har lång lunch, spicy hot eller?)
15.00- ? Um hoppas det inte tar över 1 timme!
16.00-17.30 Repa
18.30-? träna

Det blir förhppningsvis inte så stressigt. Jag har i äkta kärringanda plockat fram både kläder till att ha på mig under dagen imorgon och tills på kvällen då jag ska träna. Nu ska jag sova, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0