Plugg plugg plugg..

och återigen lite mer plugg!

Det är ungefär så min dag har sett ut idag. Bortsett från den långa skoldagen (8.10 - 17.00) så har jag bara suttit vid mitt skrivbord och pluggat. Japp, life sucks! He he he, nä. Men iallafall så har jag "lite kött på benen" inför kommande uppgifter under veckan, och det känns ju ganska bra! Men om det var värt hela min eftermiddag/kväll.. det är frågan.

Det slog mig nyligen då jag preci kollade igenom några streetstyle intervjuver att många, iallafall några, har någoting på sig som kommer från ett annat land. Väskor från malaga och tröjor från london. Jag satt och tänkte och kom inte på så mycket som jag har från andra länder. Iallafall inget unkt. Några thailänska adidas tröjor och en gymnastiktröja från turkiet ät väll ungefär det jag äger, eller åtminstone använder ibland. Man kanske borde satsa mer på utrikesshopping?

Nåja, nog om det. I dag i skolan så var det inte bara plugg som gällde. Det hände nämligen en ganska rolig och förvirrad sak.. Alla har väl fått sms från ett okänd nummer någon gång? Men det är inte varje gång smsandet forsätter frammåt i 6 timmar..
   Jag sms:ade med någon, jag till en början, inte hade en aning om vem han var och samma kände han. "Du fanns i min telefonbok" ..intressant tyckte jag. Beskrivningar, funderingar, mms bilder och vardalig information ledde mig till en "lampeffekt" cirka 6 timmar senare. WOW. Det var han. Mr.D

             

Kommentarer
Postat av: Emma

visst varen? jag är helt kär i den.

på style by stars har jag hittat den.

2008-09-22 @ 20:52:06
URL: http://ekallander.blogg.se/
Postat av: Emelie

hahaha aaaaaaaaaasssg Mr.D xD

2008-09-22 @ 21:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0