Väskor del 1

Det här kommer bli en serie i minst 4 delar som kommer prestenteras under den här veckan! Vi kommer ha en hel del serier, eller listor skulle man kunna kalla det, här på bloggen. Först ut är min väsk sammling, idag börjar jag med mina största väskor.

:)

Den här väskan köpte jag för två år sedan på H&M, lagom stor att ha till skolan fast priset va lite överdrivet, 800 kr för en väska, från H&M är lite väl enligt mig. Men det har jag fått igen för den är väl använd!

:)

Denna köpte jag på Indiska i vintras jag vet inte riktigt varför, antagligen för att den bara kostade 64 Kr.

:)

Den här köpte jag i sommras på friis&Co. Jag hade kollat in den ett tag sen så vart det rea så då slog jag till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0