Sara - Vem är jag? och vad gör jag här?

Herregud.. hur ska jag inleda min första presentation? Ni vet väll att det är de två första minuterna som avgör hur folk uppfattar en som individ? Två minuters läsning av detta inlägg kommer alltså ge er en uppfattning om hur jag är, hur jag ser ut och vad jag gör här. Jag är minst lika nervös som emelie påstod att hon var idag i skolan. Dethär är faktiskt stort! Det här ska bedömmas och godkännas. Hur ska jag kunna få er att besöka denna sida, en, om inte flera, gång/gånger till?

Jag heter iallafall Sara. Det vet jag. Jag är arton år och har alltid (så länge jag minns) älskat allt som har att göra med kläder skor smycken hår osv osv.. Jag har ingen aning om hur många skor jag äger. Jag älskar skor. Jag gillar att läsa andras bloggar och få tips om olika saker. Inspiration är kul!

Detta är iallafall mitt och min kompanjon (hihi) Emelies projektarbete nu i årskurs tre. Då vi båda funnit att våra intressen går hand i hand så kunde vi inte komma på något bättre projektarbete än just detta. Något vi bemöter varje dag, något vi är intreserade av, något som kallas Streetstyle. Unika personer och klädstilar, mode och trend, tips och idér.. det är nog därför vi gör dethär som projektarbete.. det är något vi skulle vilja läsa om, och vi hoppas att det är något ni saknar!

Man kan tycka att jag är "estetisk". Jag gillar att fotografera, jag har dansat, musik är en stor del av mig och jag spelar själv gitarr. Jag som person är väldigt utåtriktad. Gillar att underhålla andra. Ett skratt förlänger livet, visst? När jag inte gör något av det så pluggar jag, umgås med mina vänner, repar med bandet och bloggar/sitter vid datan 8)

Jag är ganska jordnära. Eller.. egentligen vet jag inte om jag förstått ordet jordnära i helthet? Mina favorit färger är beige, brun, vitt, grått, olivgrönt.. ja, jordnära färger! Blommigt eller cleant.. Neutralt eller skrikigt! Ibland önskar jag att jag levde på 50-talet.

Nu har jag verkligen skrivit mycket om allt och ingenting. Dethär ska alltså föreställa min presentation för att ni ska få ett "humm" om vem jag är och vad jag gör här. Kanske förstår ni, kanske inte. Vilket som så kommer dethär bli grymt kul och ni anar inte vad ni har att se fram imot. Om det är något ni undrar om finns alltid vår mejl! Allt är intressant. [email protected]

Vi kommer såsmåning om utöver streetstylefoton och intervjuver publicera "Dagens outfit". Eftersom detta är det första inlägget så laddar jag upp en bild, någon vecka gammal. Såhär kan jag se ut iallafall!

  

Nu får det räcka för idag. Håll ögonen öppna, det finns så mycket mer att upptäcka. Puss, tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0