Nästan likadant som för tre år sedan

Idag när jag skulle börja fota dagens outfit så hittade jag inte min kamera sladd. Okej.. den kommer fram någon gång, men hur ska jag göra med outfit'en då. Jag kollade på vad jag hade på mig lite extra noga, och helt plötsligt slog det mig. Sommaren, år 2006, Peace and love festivalen. Ja, jag hade likadana kläder som jag hade för snart tre år sen.

Självklart är det inte exakt likadant, men ni fattar..

På bild ser ni:                                            
- svarta converse                                     
- cheap monday jeans                           
- vitt linne H&M                                          
- randig kofta från cubus                     

 Idag hade jag:
- svarta converse
- nudie jeans
- vitt linne H&M
- randig kfota cubus



Pusskram
sara

Kommentarer
Postat av: amanda

såå fint med marint/randigt!

2009-01-19 @ 22:28:06
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0